Blogger Backgrounds

Let See Here

Monday, December 13, 2010

Info v2 Mangosteen


Menurut Pengasas Kosmetik V2, Encik Azrymi Kudin, sebab utama mengapa beliau memilih untuk melancarkan sabun manggis anti-jerawat kerana beliau sangat berpuas hati dengan jualan skincare manggis. Menurutnya lagi, produk manggis ini telah melepasi sasaran yang ditetapkan oleh pihaknya, malah telah mendapat sambutan diluar dugaan oleh pengguna diluar sana. Sabun Manggis Anti-Jerawat ini juga sememangnya dinantikan oleh ramai pengguna yang mencari alternatif untuk merawat masalah kulit mereka.

Setelah lebih setahun dipasaran, skincare manggis V2 telah menerima maklumbalas yang sangat positif daripada pengguna-penggunanya. Ianya sangat efektif dan memberi kesan yang membanggakan hanya dalam masa 7 hingga 10 hari sahaja Ramai pengguna mengakui kehebatan skincare manggis ini dan mereka sangat yakin untuk terus menggunakannya.

Selain dari itu, Encik Azrymi turut memberi jaminan bahawa semua produk keluaran kosmetik V2 telah didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia serta dikilangkan dalam persekitaran GMP sepenuhnya.. Menurut Azrymi lagi, produk ini diformulasikan dengan bahan yang semulajadi, suci dan bebas dari bahan kimia yang terlarang.

Kosmetik V2 terdiri daripada 3 rangkaian produk utama seperti alat solekan, produk penjagaan diri serta produk penjagaan wajah (skincare).

Untuk keterangan lebih lanjut hubungi saya outlet Kota Tinggi, Ulu Tiram di talian 012-7360 372 (Cik cMa).

No comments:

Post a Comment